Van de Kerkrentmeesters Van de Kerkrentmeesters

Collectebonnen

In februari is een start gemaakt met de verkoop van collectebonnen. Op D.V. maandag 6 maart kunt u tussen 19.00 en 19.30 collectebonnen halen. Ook kunt u dan papiergeld omwisselen in muntgeld. De collectebonnen zijn beschikbaar met de volgende waarden:

€ 0,25; € 0,60 en € 1,25. De bonnen worden per kaart van 20 stuksverkocht en kosten per kaart:€ 5,00, € 12,00 en € 25,00.

Tuinonderhoud

Er hebben zich te weinig vrijwilligers opgegeven om de begraafplaats te onderhouden. Het college van kerkrentmeesters heeft daarom besloten deze werkzaamheden te belonen met een zogenaamde vrijwilligersvergoeding. Indien hiervoor interesse is, kunt u contact opnemen met Pieter van der Veer.

Mocht ook dit geen vrijwilligers opleveren dan zijn we genoodzaakt een tuinbedrijf in te schakelen, waardoor we tevens de grafrechten fors moeten verhogen om de
financiën op orde te houden.

Voortgang restauratie

Klik hier om alles over de restauratie te lezen.