zaterdag 6 januari 2018

16:00  - 17:30
Locatie:
 Driezum,Âld Skoalle

Een goede gewoonte is het om na de nieuwsjaardienst elkaar als gemeente te mogen begroeten onder het genot van een kop koffie en elkaar een gezegend Nieuwjaar toe te wensen. We kerken nu in "De Ald Skoalle" en dat maakt de organisatie van een bijeenkomst na de dienst een stuk lastiger.

Gelukkig kwam de net opgerichte "Jongvolwassen Bijbelkring" met het volgende voorstel, dat door de kerkenraad wordt gesteund: Op D.V. zaterdag 6 januari 2018 wordt iedereen van harte uitgenodigd op de
nieuwjaarsbijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst is er gelegenheid om elkaar, onder het genot van een hapje en een drankje, een gezegend nieuwjaar toe te wensen.

Iedereen is vanaf 16.00 uur (tot ongeveer 17.30 uur) welkom in "De Ald Skoalle." We hopen u/jou daar te
ontmoeten!

De kerkenraad wenst u en jullie allemaal gezegende kerstdagen en
een heilrijk nieuwjaar toe.